ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Ζακύνθου: Πραγματοποίησε την πρώτη του ημερήσια εκδρομή στην Αρχαία Ολυμπία με αφορμή την αφή της Ολυμπιακής Φλόγας

X
LinkedIn
Telegram
Print

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ TOY ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ

Τη Δευτέρα 15 Απριλίου 2024 το ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Ζακύνθου πραγματοποίησε την πρώτη του ημερήσια εκδρομή στην Αρχαία Ολυμπία με αφορμή την αφή της Ολυμπιακής Φλόγας για τους φετινούς θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες, οι οποίοι θα διεξαχθούν στο Παρίσι. Μέρος των εξόδων της εκδρομής καλύφθηκε από τα έσοδα που συγκεντρώθηκαν από το χριστουγεννιάτικο bazaar του σχολείου μας και την ευγενική προσφορά του 2ου Γυμνασίου, από έσοδα του δικού του bazaar.Το λεωφορείο με μαθητές, καθηγητές και γονείς-κηδεμόνες που θέλησαν να μας συνοδεύσουν, ξεκίνησε από τη Ζάκυνθο στις 05.30 π.μ. με το πρωινό καράβι με προορισμό το λιμάνι της Κυλλήνης.

Από εκεί κάναμε την πρώτη μας στάση στον Πύργο Ηλείας για λίγη ξεκούραση και στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε στον Αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Ολυμπίας. Αρχικά, επισκεφτήκαμε το Αρχαιολογικό Μουσείο, το οποίο αποτελεί ένα από τα σπουδαιότερα μουσεία της Ελλάδας και εκθέτει τα αρχαιολογικά ευρήματα που βρέθηκαν στον αρχαιολογικό χώρο της Ολυμπίας. Ένα από τα σημαντικότερα εκθέματα του μουσείου είναι ο Ερμής του Πραξιτέλους, ο οποίος χρονολογείται γύρω στο 340 π.Χ.

Μετά την ξενάγησή μας στο Αρχαιολογικό Μουσείο, είχαμε μια όμορφη συνάντηση με μαθητές και καθηγητές από το ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Πύργου.

Στη συνέχεια, κατευθυνθήκαμε προς τον κυρίως Αρχαιολογικό χώρο και συγκεκριμένα στο Ναό της Ήρας ή αλλιώς στο Ηραίον της Αρχαίας Ολυμπίας όπου είθισται να γίνεται κάθε 4 χρόνια η αφή της Ολυμπιακής Φλόγας. Με μεγάλη ανυπομονησία μαθητές, καθηγητές και γονείς-κηδεμόνες παρακολουθήσαμε την τελετή της Αφής (τελική πρόβα), η οποία προκάλεσε δέος και θαυμασμό σε περισσότερους από 5.000 παρευρισκομένους. Η πρωθιέρεια της τελετής, παρέδωσε τη Φλόγα στον πρώτο λαμπαδηδρόμο και το ταξίδι της Αθλητικής ιδέας και της Ειρήνης ξεκίνησε για το Παρίσι.

Στη συνέχεια, επισκεφτήκαμε το Μουσείο της Ιστορίας των Αρχαίων Ολυμπιακών Αγώνων, το οποίο ανεγέρθη την δεκαετία του 1880 ως ένα από τα  πρώτα επαρχιακά Μουσεία της Ελλάδας και βρίσκεται στην είσοδο του Αρχαιολογικού χώρου.

Τελευταία στάση, πριν αναχωρήσουμε από τον αρχαιολογικό χώρο, ήταν το Δημαρχείο της Αρχαίας Ολυμπίας, στο οποίο θαυμάσαμε μια αξιόλογη συλλογή από δάδες, μετάλλια και βραβεία παρελθόντων Ολυμπιακών Αγώνων από το 1936 στο Βερολίνο έως το 2021 στο Τόκιο .

Επόμενη στάση της εκδρομής μας ήταν το χωριό Άγιος Ιωάννης, όπου απολαύσαμε ένα εξαίσιο γεύμα και ανακτήσαμε δυνάμεις για την συνέχεια. Λίγες ώρες αργότερα, φύγαμε για Κατάκολο, όπου μαθητές, καθηγητές και γονείς-κηδεμόνες, κάναμε βόλτα στο λιμάνι και απολαύσαμε τον απογευματινό μας καφέ στην προκυμαία. Αργά το απόγευμα, πήραμε το δρόμο της επιστροφής για Κυλλήνη και αναχωρήσαμε με το βραδινό καράβι για Ζάκυνθο.

Η πρώτη μας εκδρομή σαν σχολείο στέφθηκε με επιτυχία και τα παιδικά πρόσωπα των μαθητών μας γέμισαν χαμόγελα και ενθουσιασμό. Ελπίζουμε αυτή η εκδρομή να αποτελέσει την αρχή για μια σειρά εξορμήσεων και στο μέλλον!

• * Για να αφήσετε το σχόλιό σας πηγαίνετε στο τέλος της σελίδας

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

1. Το ZANTETIMES.GR σε καμία περίπτωση δεν υιοθετεί τις δημοσιεύσεις των ιστοτόπων προέλευσης (πηγών) ούτε εκφράζουν προσωπική άποψη του διαχειριστή του ιστοτόπου ούτε οποιουδήποτε συμμετέχοντα στην ομάδα ανάπτυξής του.

2. Το ZANTETIMES.GR δεν υιοθετεί απόψεις που εκφράζονται σε σχόλια που φιλοξενούνται στους λογαριασμούς που διατηρεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και στο ίδιο το άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Συμφωνώ με τους όρους και την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.